Geoblog.pl    patatasbravas    Podróże    Peru    pingwinow nie ma, bo wieje

pingwinow nie ma, bo wieje

Peru
Peru, Paracas

Pingwiny nie lataja podczas silnych wiatrow.
lodzie ktore do nich zawoza tez nie lataja, wiec przejechalismy 250 km [4h] luksusowym autobusem [kanapka, rozkladne fotele, tv]
zeby kilka godzin posiedziec na pustej plazy [porcie wlasciwie].
Niniejszym obalamy pieczolowicie budowany przez nas samych mit o podrozowaniu z kurczakami rozwalonym busem bez okien. Okna sa, a kurczak we wspomnianej kanapce.
W porcie pelikany.
Po drodze pustkowia i pustynie.
Przesiadka z autobusu do autobusu, siedzimy wiec w kafejce internetowej na dworcu w Limie i czekamy na nocny autobus do Trujillo. Zanim dostaniaemy sie na poklad , czekaja nas procedury. Zakup biletu tylko po okazaniu paszportu. Dokladnie spisane dane. Nadanie bagazu, jak na lotnisku. Kolejka do bramki, gdzie przechodzimy badanie wykrywaczem metalu. Nastepnie kontrola biletu i paszportu, zostaniemy skierowani na wlasciwe miejsca. Kiedy autobus ruszy, zostanie ogloszony komunikat o koniecznosci zapiecia pasow, niemoznosci robienia nr 2 do toalety po zadnym pozorem. W Trujillo bedziemy o 6 rano.

PS Drodzy rodzice, nie martwcie sie, jest fajnie, jestesmy zdrowi, nikt nas nie chce okrasc ani napasc.

Sciskamy!

Ale fajnie jest !!!! :))))